Lustrum 2016

In het seizoen 2016-2017 viert de hockeyclub Emmen haar 60 jarig bestaan.

Activiteiten seizoen 2016-2017
Het weekend van zaterdag 27 augustus 2016 was de aftrap. De bedoeling is om dit seizoen vaker stil te staan bij het 12e lustrum. Op dit moment staan de volgende activiteiten geweest en gepland:

Geweest:
  • Op zaterdag 3 september heeft Marieke Dijkstra een clinic verzorgd voor alle jeugdleden tijdens de Clubteamdag (Marieke is oud-lid van MHCE).
  • Op zondag 4 september heeft de Drijver Goalie Academy een clinic verzorgd voor alle keepers van de club.
Gepland:
  • volgt

Lustrum weekend 26-28 augustus 2016
Op zaterdag 27 augustus 2016 heeft de Mixed Hockeyclub Emmen haar 12e lustrum geviert met een toernooi voor oud-leden en huidige senior-leden, een buffet diner en een feestavond. Het weekend is vrijdag's op informele wijze gestart met een BBQ.

Veel oud-leden hebben de club weer opgezocht en herinneringen van vroeger opgehaald. De toernoooi deelnemers hadden soms na vele vele jaren weer eens een partijtje hockey gespeeld. Mooi te zien dat ieders karakteristieke hockeystijl weer herkenbaar was.

Loco-burgermeester Bouke Arends en club coryfee Hans Dijkstra hesen als symbolische start van het lustrumjaar de lustrumvlag (dit naar analogie van de ceremonie van 27-08-1966 toen Hans het zelfde deed samen met toenmalig wethouder Sport Segering-Hadders ter gelegenheid van de opening van de velden tussen de Law Tennis Club en de wijk Angelslo.

Het weer speelde erg mee om het totale plaatje compeet te maken voor een fantastische weekend.

Binnenkort zullen de foto's beschikbaar zijn op de website van de club. Wil je al een voorproefje, kijk dan op facebook bij 'Emmen maak het mee' voor een aantal leuke foto's.

Ter gelegenheid van het lustrum is een polo en sweater te koop met het lustrumlogo. Het bestellen en betalen van de kleding kan via de onderstaande link.
  • Tijdelijk 'under construction', je wordt terug geleid naar de website van de club
  • Wil toch vast aangeven dat je iets wil bestellen? Mail dan naar [email protected].

Deelnemers lustrum 2006 en 2016
Voor het lustrumweekend van 26-28 augustus 2016 hadden zich ca. 190 mensen zich aangemeld. Hier vind je de lijst met deelnemers (excl. de nodig andere bezoekers van het lustrum zonder aanmelding voor de verschillende activiteiten).

In 2006 werd het 50-jarig bestaan gevierd. Kijk hier in het overzicht voor de teams en namen die er in 2006 bij waren.

Uiteraard zijn in de periode 2006-2016 de nodige adressen vervallen. Hier vind een lijst met alle oud leden, deels met mailadressen maar ook ontbreken nog veel mailadressen. Weet jij namen en mailadressen van oud leden, stuur ze dan naar [email protected].  En hier vind je nog een lijst met oud leden tot 2005 met informatie in welk team men ooit speelde.
Beide bestanden zijn beveiligd met een wachtwoord. Het wachtwoord is op te vragen door even te mailen naar [email protected].

Hier vind je véél herinneringen!