Sponsorcommisie

Sponsormogelijkheden MHCE seizoen 2015 - 2016

Sponsoren bij MHCE

Om de hockeysport voor zoveel mogelijk mensen in Emmen en omgeving mogelijk te maken en zo bij te dragen aan het streven naar plezier, prestatie en bovenal om in teamverband je sport te kunnen beoefenen, heeft MHCE bijdragen van sponsoren nodig. Als tegenprestatie biedt MHCE diverse mogelijkheden om tegen een relatief kleine investering u op opvallende wijze te presenteren aan onze leden, bezoekers en andere geïnteresseerden binnen de club. Naast onze standaard producten is er in overleg altijd maatwerk voor u mogelijk, zodat u maximaal rendement uit uw investering verkrijgt.

Sportsponsoring = sympathieke dynamiek

Sportsponsoring is nog altijd een zeer sympathiek instrument waarmee u uw communicatiestrategie kunt ondersteunen. Het stelt u immers in staat om uw bedrijfsnaam, product, of dienst dynamisch te presenteren, terwijl u tevens een belangrijke rol speelt als supporter van uw favoriete sportclub, of team. Er is sprake van een wederzijds voordeel. Hockeyclub MHCE beseft dat maar al te goed. "Voor wat, hoort wat" zogezegd. Vandaar ook dat wij voor u een uitgebreid, structureel en flexibel sponsorbeleid hebben ontwikkeld dat uitgaat van uw én onze belangen.

"Geven om te krijgen"

Het sponsorbeleid beoogt dus een samenwerking waarbij zowel u, als MCHE voordeel behalen. Om dat te bereiken willen we een relatie met u opbouwen. Meer met u doen, dan alleen over geld praten. Zo horen we graag van u welke communicatiedoelen u wilt bereiken met sportsponsoring, zodat we gezamenlijk de best passende optie kunnen kiezen of -indien nodig- ontwikkelen. Op basis van de gekozen optie krijgt u een bepaalde sponsorstatus. Hieraan koppelen wij een pakket van tegenprestaties die u van ons mag verwachten.

In onze nieuwe folder staan alle mogelijkheden vermeld. Staat uw gewenste product er niet tussen of heeft u een goed idee? Wij gaan graag met u in overleg.

Download hier onze nieuwe Sponsorbrochure.

U kunt ons bereiken via [email protected]

Met sportieve groet,
Sponsorcommissie MHCE