Clubkleding

INTERSPORT Emmen
Sinds 2016 is er weer een overeenkomst tussen Hockeyclub Emmen en INTERSPORT Emmen. Intersport levert de wedstrijdkleding bestaande uit het wedstrijdshirt, zwart broekje of rokje en gele sokken. De wedstrijdshirts vallen onder het kledingfonds (zie hieronder).

De club heeft het merk Reece als huismerk gekozen. Dit geldt voor verplichte broekjes en rokjes, trainingspakken en sweaters.
De verplichte wedstrijdsokken zijn van ook van het merk Reece en zijn verkrijgbaar met ons logo.

Winkel
In de winkel is een uitgebreid assortiment verkrijgbaar ten aanzien van hockeyspullen. De locatie is Westerstraat 210 in Emmen. Naast Wereldrestaurant Puur en boven de Action.

Webshop
De kleding kan ook via een webshop van TEAMSPORTDEAL gekocht worden, waar wij als club o.a. ons eigen assortiment hebben staan:
- zwart broekje en rokje
- gele sokken (ook met bedrukking)
- trainingspakken in de voorkeurskleuren
- sweaters in de voorkeurskleuren

Link naar webshop: TEAMSPORTDEAL

Een percentage van de omzet via de webshop krijgt de club op haar rekening gestort. Dat zal ten goede komen aan het kledingfonds.

Wedstrijdshirt
De hockeyclub heeft een kledingfonds voor de wedstrijdshirts. In het kledingreglement staat informatie over de financiering en het gebruik daarvan.
Ieder lid dat wedstrijden speelt en aan G-hockey doet betaald jaarlijks €18,- voor het wedstrijdshirt en eenmalig €35,- borg (die na afmelding als lid terug wordt gestort).

Bedrukking voor individuele leden
Individuele kleding kan men laten bedrukken in de INTERSPORT winkel aan de Westerstraat 210.

Bedrukken trainingspakken en sweaters van Reece voor teams
Trainingspakken en sweaters voor teams kan men via de club bestellen en laten bedrukken. Deze teamkleding kan voordelig via de kledingcommissie besteld worden. Voor het bedrukken gelden wel voorwaarden. Er kan gekozen worden voor verschillende opties. Kijk hier voor de mogelijkheden. Neem contact op met de kledingcommissie om iets te bestellen en voordelig te laten bedrukken.
Hiermee willen we zorgen dat leden van de hockeyclub Emmen ook herkenbaar zijn los van het wedstrijdshirt; mooi Reece trainingspak of sweater met allemaal dezelfde uitstraling m.b.v. de bedrukking.

Voor sponsoren is meer informatie te verkrijgen via [email protected]
Verder vind je hier meer informatie over andere sponsormogelijkheden van club.

Informatie m.b.t. alle kleding kan verkregen worden bij Michael Bolz.
Je kan hem bereiken op telefoonnummer 0049 173 179 1174 of via de mail [email protected].