Mededeling bestuur

Beste leden, ouders/verzorgers en belangstellenden,

Zoals jullie bekend heeft er 26 juni jl. een speciale bijeenkomst plaatsgevonden met als doel te praten en sparren over de toekomst van onze mooie club. Speerpunten waren de ontwikkeling van de club op organisatorisch vlak, alsook het vinden van potentiële bestuurs- en commissieleden. Ca. 40 leden, ouders en belangstellenden waren aanwezig en we hebben een constructieve brainstormsessie gehad met elkaar. De uitkomst hiervan wordt uitgewerkt en op een later moment gedeeld.

Wat wel heel erg fijn is, is dat er genoeg mensen gevonden zijn om een bestuur te vormen. Tevens zijn er voor het merendeel van de commissies leden gevonden die (wanneer van toepassing) namens die commissie af en toe zitting willen nemen in het bestuur. Let op: we hebben nog steeds open plekken in een aantal commissies, en dus zoeken we nog steeds vrijwilligers! We hebben jullie hulp hard nodig. De volgende posities zijn nog vacant:

1. Activiteitencommissie

2. Communicatiecommissie

3. Barcommissie

4. Onderhoudscommissie

Voor de eerste twee commissies zoeken we meerdere mensen maar ook iemand die incidenteel aan wil schuiven bij het bestuur namens zijns of haar commissie.

Op dit moment is de vorming van het nieuwe bestuur gestart met ondersteuning van de oud-bestuursleden. Zodra dit is afgerond zal er een ALV worden gepland, zodat uiteindelijk door de leden gestemd kan worden. We proberen dit zo snel mogelijk te regelen.

Tot slot willen we nogmaals iedereen uitnodigen aanstaande zaterdag 6 juli samen met onze sponsoren het seizoen feestelijk af te sluiten. Laten we met elkaar het glas heffen op een mooi jaar waarin de club nieuw leven is ingeblazen en onze velden er weer als nieuw bijliggen. En… zeker zo belangrijk, laten we proosten op een zonnige toekomst voor de club!

4-7-2024 Algemeen