Grote clubactie van start

30-9 Nieuws
De grote CLUBACTIE gaat van start!

We dagen jullie uit
om voor de club
en ook voor jezelf
zoveel mogelijk loten te verkopen!

bij elke 25 loten die je verkoopt krijg je een waardebon van 5 euro!

Daarnaast help je er je club mee, om bv nieuwe materialen aan te schaffen of de kantine op te vrolijken, een bankje voor de supporters te plaatsen en meer.

Vanaf aanstaande woensdag, 4 oktober, liggen er voor de leden boekjes in het clubhuis. Deze kunnen gebruikt worden bij de verkoop.

Ook kun je online  de club steunen en een lootje of meer verkopen. Maandag krijgen alle leden een mail waarin uitgelegd wordt hoe online een pagina aan te maken. Met  een te delen link kun je vervolgens heel eenvoudig familie vrienden buren  vragen lootjes te kopen.  Ook heb je overzicht hoeveel je er verkocht hebt. Alles wijst zich vanzelf.

Vanaf 13 november kunnen de leden die 25 loten of meer verkocht hebben, per verkochte 25 loten, 5 euro aan waardebon tegoed ophalen. Hierover binnenkort meer.

Alvast bedankt voor je inzet!

Bestuur hockeyclub Emmen

30-9-2024 Algemeen

Wil je reageren op het nieuws ?

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?