teamsamenstelling seizoen 2022-2023

20-6 Vanmiddag om 15.00 uur komt de nieuwe teamsamenstelling op de site te staan!
De TC heeft er alles aan gedaan om weer mooie teams neer te zetten. Elk jaar blijft dat weer een enorme puzzel maar we denken dat we weer leuke teams hebben gemaakt. De meeste teams zitten aardig vol, ook hebben we weer mix teams.

Bij de jongste jeugd hebben we ook weer nieuwe teams gevormd. Het E6 team heeft veel spelers en speelsters. Veel voor 1 team maar te weinig voor 2 teams. Het kan dus zijn als er nieuwe aanwas bij komt, we zullen moeten opsplitsen rond de herfst.

Ook gaan we met de F jes een nieuwe competitie opstarten met de hockeyclubs Coevorden, Hardenberg en Hoogeveen, zodat de F jes niet ver hoeven te reizen en op 1 dag meerder wedstrijden kunnen spelen ( soort toernooitje).

De Trimmers zijn ook weer begonnen op de dinsdag avond, dus heb je zin om lekker relaxt te hockeyen en de technieken onder controle te krijgen, kom dan gezellig langs  bij voldoende deelname, gaan we volgend jaar weer starten.

De Veteranen zijn afgelopen zondag kampioen geworden! super knap! gefeliciteerd Heren!

Deze week zijn alweer de laatste trainingen van het seizoen. Allemaal nog lekker trainen deze week en dan zien we jullie weer 29 augustus!

Namens de Technische Commisie
Angela van Duyn

Bij vragen over de teamindeling mag je een mail sturen naar:

20-6-2024 TC