zaalcompetitie wordt herstart

26-1 Naar aanleiding van de persconferentie van 25 januari heeft de KNHB besloten per direct de zaalcompetitie te hervatten. Als vereniging zijn wij hier natuurlijk erg blij mee maar we begrijpen dat het hervatten van de zaalcompetitie best complex is en dat dit voor iedereen uitdagingen oplevert, zoals afzeggingen door besmettingen en quarantaine. Samen zullen we de zaaldiensten en fluitbeurten moeten regelen volgens het bestaande schema.

Vanaf 18 jaar is er een coronatestbewijs verplicht. Je moet gevaccineerd, hersteld of getest zijn. Publiek is welkom, maar moeten wel 1 1/2 meter afstand houden. Ook in de kantine en kleedkamer is een QR code verplicht

Wil je als lid/ouders van een lid liever niet meedoen met de zaalactiviteiten dan hebben we daar begrip voor. Geef dit dan zo snel mogelijk door aan je coach.
Toch hopen we dat iedereen weer met veel plezier zijn zaalwedstrijden kan spelen.

namens de TC
angela van duyn