Zaalhockey en grote clubactie

Sporthal Bargeres

Wellicht hebben jullie het al uit het nieuws vernomen, door brand bij de GGD testlocatie is  sporthal Bargeres aangewezen als tijdelijke testlocatie. Sporthal Bargeres is ook onze locatie als het om zaalhockey gaat. Voor ons erg vervelend dus, we leggen de zaaltrainingen altijd in juni vast vanwege de enorme druk op de zalen in de gemeente Emmen. We zijn op dit moment samen met de gemeente bezig om een alternatief te zoeken voor Bargeres, we hopen dat de gemeente met een aanbod komt waar wij als hockey vereniging mee uit de voeten kunnen. We houden jullie op de hoogte!

Loten grote clubactie

Deze week kan je je grote clubactie loten nog inleveren. Op de balie in de kantine staat de schatkist. Hier kan je je boekje deponeren

Bestuur Hockeyclub-Emmen

23-11-2024 Algemeen