Coronamaatregelen - update 29 september

29-9 Nieuws Sinds gisteren zijn de regels rondom corona landelijk aangescherpt waaronder voor het sporten. Dit is wat we nu weten. Vanaf vandaag (29 september) 18.00 uur geldt voor de komende 3 weken dat:
* het clubhuis dicht is. Ook de kleedkamers zijn dicht. We willen ook zo weinig mogelijk gebruik laten maken van de toiletten.
* er is geen publiek toegestaan bij wedstrijden én trainingen.
* bij uitwedstrijden vallen de benodigde chauffeurs onder de teambegeleiding en kunnen dus wel blijven kijken bij de wedstrijd.
* bij wedstrijden op de eigen locatie (thuiswedstrijden) vallen de chauffeurs van het thuisspelende team niet onder de teambegeleiding.
* personen met een specifieke functie (trainer/coach, spelbegeleider jongste jeugd of scheidsrechterbegeleider) mogen zolang ze de functie uitvoeren aanwezig zijn.
* verlaat de sportaccommodatie zo snel mogelijk na de training, wedstrijd of taak.

We gaan de verdere informatie lezen. Alle leden ontvangen later deze week een uitgebreidere mail met een aangepast protocol.

29-9-2024 Algemeen