Herstart trainingen jeugdteams

28-4 Nieuws

Trainingen starten voor de jeugd weer op 4 mei

De jeugdteams kunnen weer hockeyen: je stick weer in je handen hebben op een hockeyveld, je teamgenoten weer zien. Daar hebben we lang naar uitgekeken.

Om alles goed voor te bereiden hebben we besloten vanaf 4 mei weer te gaan hockeyen. En daarbij hockeyen wij op basis van het NOC-NSF-protocol en het KNHB-protocol. Zo hopen we er met elkaar voor te zorgen dat de club een veilige plek blijft om te trainen.

Deelname aan de training is trouwens vrijwillig. Als ouders niet willen dat hun kind komt trainen, of je bent jeugdlid en het voelt niet prettig om te trainen, dan respecteren wij die keuze. Alle teams trainen 1 keer per week. De keeperstraining gaat voorlopig nog niet door. De trainingen van de G-hockeyers worden ook nog niet hervat. Het trainingsschema is als volgt:

Maandag:           MC1 en MC2: 17.30 - 18.45 uur

MB1 en MB2:19.00 - 20.15 uur

Woensdag:        Funkey en F-teams en E6-teams: 16.30 – 17.30 uur

JE8, ME8, MD1 en MD2: 17.45 – 18.45 uur

Vrijdag:                               JC1: 17.30 – 18.45 uur

MA1 en MA2: 19.00 – 20.15 uur

Alle leden hebben een mail met informatie en richtlijnen voor de trainingen ontvangen. De richtlijnen zitten ook als bijlage bij dit bericht. Deze richtlijnen gelden tot nader order. Wij zijn afhankelijk van besluitvorming en maatregelen van de overheid en de sportbonden. We evalueren natuurlijk ook hoe de trainingen verlopen. Mogelijk zijn er aanpassingen noodzakelijk. Wij informeren jullie daarover via de website, de LISA-app, mail en teammanagers/coaches.

We kijken er naar uit om elkaar weer te zien volgende week!

Tot dan!

28-4-2024 TC Bijlage