Verlichting van de velden

Beste leden,

Jullie hebben gemerkt dat we al een tijdje problemen hebben met de verlichting op de velden. Stichting Kunstgras, die de velden beheert is al weken bezig met het oplossen van het probleem. Helaas geeft de leverancier niet thuis.

Deze week zijn de problemen zo ernstig geworden dat we, op dringend advies van de TC genoodzaakt waren om de trainingen af te zeggen. Dat is eigenlijk het uiterste wat je wilt doen, maar we konden de veiligheid tijdens de training niet meer garanderen.

Omdat de leverancier niet thuis geeft is de stichting genoodzaakt de reparatie te laten doen door een ander bedrijf. Dit kost helaas extra tijd en het is dus niet gelukt deze week het probleem op te lossen.

We werken op dit moment met de stichting hard aan een oplossing zodat we zo snel mogelijk de veldtraining kunnen hervatten. Gelukkig gaan we komende week de zaal in en zullen we daar weer gaan hockeyen. Het schema voor de zaal staat in Lisa. Excuses voor de overlast en ik hoop jullie weer te zien in de zaal!

Joris Sterkenburg

Voorzitter Hockeyclub Emmen