Corona regels

Beste allemaal,

Zo vlak voor het wedstrijd weekend nog even een opfrisser wat betreft de corona regels.

Publiek is niet toegestaan.

Alleen mensen die functioneel aanwezig moeten zijn, kunnen toegang krijgen tot de complexen. Denk hierbij aan coaches, scheidsrechters, strikt noodzakelijke rijouders en verenigingsfunctionarissen.

Houd je – als je niet aan het hockeyen bent – aan de 1,5 meter afstand (vanaf 13 jaar).

Ook langs de lijn, tijdens de line ups, in de dug-outs.

Als rij-ouders toegang (tegenstanders) willen tot het clubhuis moeten ze hun corona toegangsbewijs tonen.

De kantinedienst wordt met de huidige regels (spelen zonder publiek) omgevormd tot gastheerschap voor de bezoekende teams. De kantinedienst doet ook de corona check. Instructies hiervoor liggen achter de bar. De verschillende kantine diensten doen de overdracht naar elkaar toe en helpen elkaar op gang.

Hopende op mooie wedstrijdweekenden,

Bestuur Hockeyclub-Emmen