Barbecue en toernooi

6-6

Opgelet! Noteer 6 juli in je agenda, want de sponsorcommissie organiseert een sponsorbarbecue én hockey-clinic én 7x7 toernooitje, oftewel: een hockeypromotie dag. Het afgelopen jaar hebben veel oude en nieuwe sponsoren zich verbonden aan de club, waardoor er weer geld is gekomen voor onderhoud van de velden, goede trainingen en de contributie betaalbaar blijft. Tijd dus om onze sponsoren te bedanken en ze kennis te laten maken met onze club en haar leden en tegelijkertijd ook het hockeyen te promoten.

Daarom hebben we op 6 juli al onze sponsoren met aanhang en kinderen uitgenodigd op onze hockeyclub voor een barbecue waarbij het ook mogelijk is om deel te nemen aan een hockey clinic en een aflsuitend 7x7 toernooitje. Zo willen wij ze de mogelijkheid geven om de club beter te leren kennen en kunnen wij ze als club bedanken voor hun steun aan ons.

En met de club bedoelen we natuurlijk onze leden. Jullie zijn dan ook, inclusief aanhang, van harte uitgenodigd om samen met ons en onze sponsoren het hockeyseizoen feestelijk af te sluiten. Zodat we met zijn allen kunnen laten zien hoe leuk hockey en in het bijzonder MHCE is! Kortom laten we er met zijn allen een mooie hockey promotiedag van maken.

Vanaf 16.00 uur is er een hockeyclinic met wat hockeyvaardigheidsspelletjes en een afsluitend 7x7 partijtje. Wil je hieraan meedoen zorg dat je trainingskleding aantrekt. Sticks zijn beschikbaar op de club voor de niet hockeyers.

Vanaf 17.00 uur steken we de BBQ aan en kunnen we onder het genot van een hapje en drankje en muziek proosten op het afgelopen jaar. De kosten voor niet sponsoren bedragen €7,50 pp.

Als je komt stuur even een mailtje naar [email protected] of een appje naar Emmeke op 06-48756143 ovv je naam, met hoeveel personen je wilt komen en of je mee wilt doen aan de hockeyctiviteiten. Indien er allergieën of dieetwensen zijn waar wij rekening mee kunnen houden vernemen we dit graag.

We rekenen op jullie en hopen op een grote opkomst! Tot de 6e juli!

Namens de sponsorcommissie,

Anton van Arkel en Emmeke Vierhout