Lid worden

Wat leuk dat je interesse hebt in hockey en wel bij onze club! Je kunt natuurlijk meteen lid worden. Vul dan hier je gegevens in. Wil je eerst een paar keer meetrainen? Stuur ons dan een mail naar de Technische Commissie met daarin je naam, je telefoonnummer en je leeftijd. We nemen dan contact met je op voor een afspraak. Wil je iets meer weten over de club of hockey? Kijk dan eens dan bij 'over MHCE' of 'hockey'.

Afmelden?
Ben je al lid en wil je je lidmaatschap opzeggen?
Doe dit dan

1. vóór 1 mei van het lopende seizoen.
    Vanaf 1 mei moeten de nieuwe teams voor het komende seizoen aangemeld worden bij de bond. Daarom moeten we voor 1 mei weten wie blijft hockeyen en wie niet.
  2. bij de ledenadministratie: [email protected].
    (Dus niet bij de trainer, coach, secretaris, TC of wie dan ook.)
    Je krijgt dan een formele bevestiging van je afmelding.
Als je ná 1 mei maar vóór 1 oktober besluit geen lid meer te willen zijn, ben je 50% van de jaarlijkse contributie verschuldigd. Bij afmelding ná 1 oktober ben je het gehele jaarcontributie verschuldigd. Alleen in uitzonderlijke situaties kan het bestuur besluiten van de regel af te wijken.

Er is één uitzondering: wanneer je wacht op de uitslag van je examen of de loting van een nieuwe opleiding dan kun je uiterlijk 1 juli je lidmaatschap opzeggen. Je moet dan wel vóór 1 mei een mail sturen naar de ledenadministratie met het verzoek om uitstel:[email protected].